Wednesday, November 21, 2007

Soalan Lazim

Immediate Credit Card Care Service

Frequently Asked Questions ( FAQ )
Soalan Lazim Yang Kerap DiTanya

Q : Bagaimana untuk saya memohon Pinjaman Tunai atau Pembiayaan Peribadi ini.?
A : Jika anda bekerja atau menetap di luar kawasan K.Lumpur / Selangor, anda boleh memohon secara on-line dan dengan menghantar dokumen anda yang kami perlukan melalui POSLAJU atau kunjungi IbuPejabat kami dengan menghubungi kami untuk temujanji.

Q : Berapakah jumlah pinjaman yang layak saya mohon.?
A : Jumlah pinjaman tunai yang diluluskan adalah bergantung kepada keperluan anda dan kriteria kelulusan kami. Untuk segmen pinjaman peribadi yang dibiayai oleh syarikat kami, jumlah maksima adalah RM15,000 bagi anda yang telah menjadi pelanggan VIP kami. Untuk memastikan anda adalah pengguna kredit yang berdisiplin, pihak kami hanya akan meluluskan pinjaman sebanyak 2 kali ganda gaji bersih anda atau maksima RM15,000 untuk pembiayaan yang pertama yang anda mohon ( Jika anda telah bekerja melebihi setahun ). Bagi PESARA pula layak memohon sehingga 5 kali ganda dari jumlah pencen bulanan yang diterima. Untuk mengetahui status kelayakan, anda juga boleh berbincang terus dengan perunding kewangan kami.

Q : Berapa lama proses untuk meluluskan pinjaman saya.?
A : Bertungkus lumus untuk memastikan proses memperolehi kemudahan pinjaman kami berjalan dengan lancar dan mudah adalah motto kami. Lazimnya kami akan memproses dan meluluskan pinjaman anda didalam tempoh 24 jam secara efisien.

Q : Bagaimana saya ingin mengambil atau mengeluarkan wang pinjaman yang telah diluluskan.?
A : Syarikat kami akan mendepositkan secara wang tunai terus kedalam akaun bank pilihan anda atau anda juga boleh mengambil wang tunai tersebut di pejabat kami.

Q ; Adakah kadar faedah yang di tawarkan amat kompetitif.?
A : Ya, walaupun kami mempunyai kadar yang telah ditetapkan tetapi masih fleksibel. Semuanya bergantung kepada jumlah pinjaman, tempoh bayaran, kredibiliti anda dan sebagainya. Malah kadar kami adalah yang terendah dengan syarat permohonan yang mudah JIKA DIBANDINGKAN dengan syarikat lain.

Q : Adakah pinjaman kewangan yang saya mohon ini memerlukan Penjamin atau Cagaran Harta Benda.?
A : Tidak, pihak kami amat memahami masalah anda. Oleh kerana itu TIDAK ADA PENJAMIN atau CAGARAN yang diwajibkan.

Q : Adakah saya layak memohon pinjaman ini walaupun saya telah di SENARAIHITAM oleh Pihak Bank, Syarikat Kewangan dan lain - lain.?
A : Ya, anda masih layak memohon kemudahan pinjaman yang kami sediakan TANPA PERLU menyelesaikan sebarang bayaran tersebut.

Q : Adakah layak memohon kemudahan pembiayaan peribadi ini jika saya seorang Pelajar IPTS, Penganggur, Bekerja Sendiri atau Peniaga.?
A : Tidak, pihak kami hanya menyediakan kemudahan pinjaman ini kepada kakitangan yang bekerja dengan majikan yang membayar gaji anda melalui bank autopay credit salary sahaja.

Q : Adakah semua maklumat tentang diri saya akan di rahsiakan.?
A : Ya, maklumat dan butir - butir anda TIDAK AKAN didedahkan kepada pihak ketiga. Kami berjanji akan melindungi dan mementingkan semua maklumat anda sentiasa di rahsiakan sepenuhnya.

Q : Adakah syarikat ini mempunyai lesen dan beroperasi secara sah.?
A : Ya, kami beroperasi secara sah untuk menyediakan pinjaman tunai ini kepada orang awam. Syarikat kami juga mempunyai lesen dan berdaftar dengan Kementerian Perumahan dan Kerajaan Tempatan dibawah Akta Pemberi Pinjaman 1951.

Q : Apakah kelebihan dan keistimewaan pembiayaan peribadi melalui syarikat ini.?
A : Banyak kelebihan kami, diantaranya selepas anda menjadi pelanggan VIP kami dan jika anda ingin membuat overlap atau pinjaman semula, anda boleh membuat bayaran melalui arahan tetap bank atau potongan gaji melalui majikan. Manakala tempoh pembayaran di lanjutkan sehingga 48 bulan dengan kadar keuntungan yang lebih rendah.

Q : Bagaimana jika berlaku musibah keatas diri saya.?
A : Jangan risau... Polisi insurans yang disertakan secara automatik dengan Pembiayaan Peribadi kami akan melindungi anda , sekiranya berlaku kematian atau hilang keupayaan kekal disebabkan penyakit kritikal atau kemalangan maut keatas diri anda. Perlindungan 24 jam ini untuk memastikan keluarga anda TIDAK menanggung beban bayaran balik.

Q : Bolehkah saya memohon pakej pinjaman tunai yang lain.?
A : Ya, pihak kami juga boleh membantu menguruskan permohonan anda bagi pinjaman yang disediakan dari pihak Bank dan Koperasi TETAPI perkhidmatan yang kami sediakan amat terhad. Diharap anda sentiasa menghubungi perunding kewangan kami untuk mendapat maklumat terkini.

Q : Jika saya berjaya memohon kemudahan kewangan disyarikat ini, bolehkah saya menjadi introducer / wakil pemasaran ditempat saya bekerja.?
A : Ya, kami sentiasa mengalu - alukan kepada anda atau sesiapa sahaja yang berminat menjadi introducer / wakil pemasaran dengan syarikat kami. Selain anda mendapat komisen & lain - lain insentif yang lumayan, anda juga TIDAK menanggung risiko atau menjadi penjamin kepada orang yang anda kenalkan kepada kami.

Hubungi
Cell Phone, Opening & Closing ENCIK ZUL 016 - 2952020
atau layari di
http://pinjaman-kewangan.blogspot.com/

3 comments:

abg said...

1 pinjaman akan dilulus kan berapa lama

pinjaman wang,pinjaman segera,pinjaman cepat

Equity Capital Loans said...

Adakah Anda Perlu Segera Kewangan Pinjaman Kredit?
* Pemindahan Sangat cepat dan cepat ke akaun bank anda
* Bayaran balik bermula 8 bulan selepas anda mendapatkan wang
* Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
* Bayaran balik jangka panjang (1-30 tahun)
BORANG PERMOHONAN UNTUK PINJAMAN
================================
Nama: ........ ........... nama Kedua: ...............
Hubungi Alamat: .................
Negara: ............ .... Umur: ..........
Seks: ......... ............. Nombor Telefon: ..............
Status: ....... ............ Pekerjaan: ...............
kedudukan: ................ Pendapatan bulanan: ..............
Jumlah Pinjaman: ........ Tujuan Pinjaman: ............
jangka masa: ....................
Pernahkah anda memohon pinjaman sebelum: ................
Anda memahami Bahasa Inggeris: ..........
sila mengisi dan menghantar borang ini kepada:

E-mel: homeofequity@gmail.com
whatsapp +60176104155
www.equitycapital5.webnode.com

Yang ikhlas,
Nicolas Payne
Equity Capital Loans

ANNIKA AMAHLE MOKOENA said...

Semua terima kasih kepada mrs KARINA ROLAND untuk membantu saya dengan pinjaman saya selepas ditangkap oleh orang-orang palsu yang kerang menjadi peminjam pinjaman.
Nama saya Annika amahle mokoena, saya dari Afrika Selatan dan saya tinggal di bandar Johannesburg. Suatu bulan yang lalu saya sedang mencari pinjaman dalam talian dan saya melihat pemberi pinjaman pinjaman yang berbeza di internet dan saya memohon dari mereka dan semua saya mendapat adalah penipu saya menggunakan lebih daripada 2 syarikat dan saya ditipu semua melalui. Jadi saya berputus asa sehingga saya memutuskan untuk menyemak semula jika saya akan mencari bantuan seperti yang saya cari dan saya menetap untuk mencari syarikat pinjaman legit saya jumpa syarikat ini bernama KARINA ROLAND LOAN COMPANY saya melihat banyak testimoni yang dimaklumkan oleh orang dia tetapi kerana saya ditipu secara serentak saya fikir ia adalah penipuan tetapi saya melakukan apa yang saya diminta lakukan dan saya menunggu untuk pinjaman saya dan Puan KARINA ROLAND memberitahu saya dalam masa kurang dari 24 jam anda dengan pinjaman saya dengan selamat saya tidak percaya sebab saya fikir ia juga satu penipuan sehingga hari itu adalah waktu malam di Afrika Selatan dan saya tidur pagi esok ketika saya bangun saya menerima amaran dari akaun bank saya dan segera saya memanggil pengurus bank saya untuk mengesahkan dan pengurus bank memberitahu saya untuk datang ke bank dengan serta-merta dan saya pergi dengan serta-merta ketika saya sampai di sana pengurus bank memeriksa akaun saya dan melihat sejumlah $ 127,000.00 USD yang Dolar Amerika Syarikat dan saya menjelaskan kepada pengurus saya bahawa saya memohon pinjaman dalam talian dan bank saya pengurus terkejut jika ada masih sebuah syarikat pinjaman sebenar dan legit online saya sangat gembira semua terima kasih kepada MRS KARINA ROLAND saya memutuskan untuk menulis di internet kerana saya melihat orang lain melakukannya dan memberi keterangan tentang syarikat ini sebabnya saya menghantar mesej ini secara online kepada sesiapa sahaja yang memerlukan pinjaman walaupun anda telah ditipu sebelum memohon dari syarikat ini dan yakinlah bahawa syarikat ini tidak akan membiarkan anda turun. Salam kepada sesiapa sahaja yang membaca mesej saya dan anda boleh menghubungi syarikat ini melalui pos (karinarolandloancompany@gmail.com) atau whatsapp sahaja +1 (585) 708-3478, Sekali lagi saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua orang yang membaca kesaksian ini, anda boleh menghubungi saya juga untuk maklumat lanjut ..... annikaamahlemokoena@gmail.com